Si din mening om ny skole- og tilbudsstruktur

Ny framtidig skole- og tilbudsstruktur er på høring til 31. august 2024.

Helsesista til Solør videregående skole

Tale Maria Krohn Engviken - kjent som hele Norges Helsesista - kommer til Solør vgs torsdag 2. mai 2024. Foredraget er for alle elever og finner sted i Vålerhallen klokka 14.00 - 15.00.

Høring av forslag til skoleregler

Forslag til nye skoleregler for Innlandet fylkeskommune er ute på høring til 6. mai 2024.

Sommerskole

Innlandet fylkeskommune arrangerer gratis sommerskole på Lillehammer 24. juni–5. juli 2024. I matematikk er det høstskole.

Ungdataundersøkelsen 2024

Ungdataundersøkelsen blir gjennomført i uke 10–12. Her er informasjon til elever og foresatte.

Ny nettside for deg som er ung i Innlandet

På UngInnlandet.no finner du oversikt over fylkeskommunens ungdomsordninger i Innlandet.

ADK-kurs resertifisering

Resertifiseringen går over to dager og varer tilsammen 14 timer.

Kjennetegn på god opplæring i Innlandet fylkeskommune

Formålet med kjennetegnene er at de skal bidra til høy kvalitet på opplæringen i de videregående skolene i Innlandet.

Foreldremøter i september 2023

Vi inviterer til møter for foresatte på Solør videregående skole i 4., 5. og 6. september. Se hvilken dag som gjelder for deg.

Viktig informasjon om skoleskyss

Har du spørsmål om skoleskyss i grunnskolen eller videregående skole?